beatrice00 Kizlar suan 16+4 hamileyim ve yaklasik 1 haftadir hareketleri hissetmeye basladim ama duzensiz bi kac gune bir . Sizler de durum nasil kacinci haftadasiniz ne zaman hissettiniz ilk hareketleri
Minikkus-27 Merhaba 😃 erken hissetmişsin en net 20 .haftada hissedilirmiş ben 21 . Haftamdayım geçen hafta artık net hissetmeye başladım ve artık nelerden hoşlanır bunu bile anlıyorum canım 🥰 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🥰🥰🥰
Sebanur13 Kızlar ben 22+6 olduk.geçen iki gun önce bile hissediyordum ama iki gundur hissetmıyorum .Gece sadece uzandığı da sertleşiyor o kadar durumu iyimidr😔