Güzel anneler merhaba. 13+2 haftalık hamileyim. Göğüs bölgemde kaşıntı ve kızarıklık oluştu, git gide büyüdü ve yayılmaya başladı. İlk etapta gıda alerjisi olduğunu düşünüp alerjen yiyecekleri keserek takibini yapmaya başladım (yumurta,çikolata, çilek vb) ama yayılma aynı oranda artmaya başladı. Göbek ve göğüs bölgeme olası çatlamalara karşı koruma için Hindistan cevizi yağı kullanıyorum her duş sonrası. Onu da takibe alıp kullanmıyorum 1 haftadır ve yine hiç bir azalma olmadı. Doktoruma sordum cildiyeye yönlendirdi mantar olabilir diye. Ama şu dönemde şu ortamda hastaneye gitmek ne derece mantıklı emin olamıyorum açıkçası. Sizde böyle bir durum oldu mu ? Çözüm olarak ne önerirsiniz? Deli gibi kaşınıyorum çünkü.