Esra_1234 Kizlar 36+4 bebek kilo 2.800 iyi demi ? Ve dunden berı asırı derece kramp ve agrılarım oluyor normalmı dogum gelcek dıye kafam karısıo
tuzi34 Esra_1234 benim 36+2 de 2800 canım normal bence benim sancım kramplarım sırt bel ağrılarım gün içinde ara ara hep oluyor doktorum normal dedi bebeğim daha kanala bile inmemiş
handegurses merhaba bende 31 haftalık hamileyim ara ara ağrılarım oluyo sizinde sürekki olmuş sanırım bunun için doktor ilaç verdimi erken doğumdan korkuyorum bende