Hiiç tereddüt etmeden için ben 10. Haftamdan beri içiyorum şuan 26. Haftadayız bebeğiniz kilomalıyor sağlıklı gelişiyor doktorum önerdi bana da ama aldığınız ürünün içindekiler kısmına bakın birisnde kefir kültürü yazar diğerinde kefir mayası yazar migorslarda danem diye bir marka var ben ondan alıyorum içinde direk inek süti ve kefir mayası var maya olanı en makbul olanı...😊