yasemin333 Kürtajdan sonra kanamanız kaç gün sürdü acaba ,kaç güne kadar normal kabul ediliyor 16 gün oldu hala leke şeklinde geliyor doktora gitmem gerekir mi?
Syh42 yasemin333 15-20 gün sürmüştü. 1 aya kadar normal demişti doktor bana. Lohusa gibi düşün kendini demişti
Tutku92 yasemin333 benim ilk kürtajım 53 gün, ikinci kürtajım 1 aya kadar sürdü, canım. Yani kişiden kişiye de değişir, kaç kere kürtaj olsan da, doğursan da duruma göre değişir. Sabrlı ol. Normaldir o kadar kanaman
Deletedmom115 yasemin333 ilk bir iki hafta adet kanaması gibi yoğundu sonra adet olana kadar lekelenme şeklinde devam etti, kürtajdan bir ay sonra da adet oldum
Ruzgarperisi yasemin333 kürtajdan sonra 2 gün oldu. Sonra durdu 3 gün hicbisey gelmedi. Şimdi ara ara kan ve ya leke şeklinde geliyor. Bilmiyorum daha ne kadar sürecek.gecen hafta carsanba oldum bende kurtaj
Tuqceee33 Kürtajdan sonra 1 hafta kanamam, 3 gün kadar lekelenme şeklinde oldu. Toplamda 10 gün ya i. Şimdi ise kürtajdan 1 buçuk ay geçti halen adet olamadım🤷🏼♀️ sadece peçete ile silince beyaz akıntı içinde ½ damla kadar kahverengi leke geliyor. Ya adet olacağım ya yerleşme kanaması ama henüz bir belirti yok pazartesi doktora gideceğim umarım kötü bir şey yoktur😔 artık çok yoruldum bilinmezliklerden😔
derindemir yasemin333 tam 45 gün sürdü.2 farklı doktora gittim acaba bişey mi kaldı diye.hiç bişey yoktu.ki leke leke falan değildi çoğu zamanda.resmen adet gibi kanadı.rabbim bi daha yaşatmasın🙏🏻🙏🏻
yasemin333 Teşekkürler kızlar kontrolde doktor sıkıntı yok dedi de yine de insanın içi rahat etmiyor.Peki bu lekelenme geçmezse uzun süre daha sonra adet olduğumu nasıl anlayacağım ki miktarından mı anlarım acaba
mlsmrtgll yasemin333 kürtaj oldum ilk 4-5 gün lekelenme şeklinde 4 gün kadarda yoğun akıntım oldu sonra geçti . Ama doktor ne kadar süreceği konusunda durumun kişiden kişiye değişebileceğini söylemişti canım ☺️
Lal 56 gün sürdü ve 2 kez baktı ilk dr um bir şey yok dedi normal dedi. Ama başka dr gittim çok fazla kalıntı ve parça olduğu için 1.30 saatlık bir operasyon geçirdim. Bence takip et ve başka dr’a da git derim.
yasemin333 Lal doktorun karından ultrasonla mı baktı kontrolde ,ben kürtajdan bir hafta sonra kontrole gittim karından baktı bir sıkıntı yok demişti başka da gitmedik zaten
Lal @Yasemin bir kez karından 2 kez alttan baktı bir buçuk ay her hafta gittim. Adet olmam için ilaç bile verdi güya hatta adetini olmuşsun demişti. Ama ben bir gün feci bir ağrıyla kıvranıp kalınca apar topar başka dr gittik ve dr bana direk senin rahmin normal değil dedi ilk bakışta hemde. Sonra sis denen bir görüntülüme yapıldı. Sonrası operasyon oldu. Yanlış anlama benim başıma gelmesi herkesin başına geleceği anlamına gelmez ama bence tedbirli ol derim.