Kızlar merhabalar 🤚 35. Haftadayız ve doğumdan çok korkuyorum 😟 Bel fıtığımdan dolayı sezeryan isteyeceğim kendime güvenmiyorum ıkınamam zannediyorum doğumda 😔😔 doğumların iki türlüsü de tabi ki acı verici ama sezeryan olan arkadaşlar bana biraz Bilgi verebilir mi süreci olumlu geçirenlerden rica ediyorum. Doğum süreci zor geçenlerden etkilenmek istemiyorum 😔😔 ilk gebeliğim korkuyorum yardımcı olun lütfen 😔