Esra_3929 şöyle söyleyeyim yengem kuzenime hamileyken 19 yaşındaydı, Ondan bir ay kadar sonra annem de hamile kaldı 39 yaşındaydı ve 4.gebeliğiydi, ikisi de amniyosentez testi yaptırdı, yengeme 600.000′de 1 ihtimalle down sendromlu olur dediler, anneme ise 60′da 1 ihtimal dediler, kuzenim down sendromlu, kardeşimse normal doğdu. Yengeminki son ana kadar anlaşılmadı ve anlaşıldığı vakit stresten erken doğum yaptı. Hatta amcam bebeğin fotoğraflarını çekip yeni doğan down sendromlularla karşılaştırıyordu hala emin olamıyorlardı..