Son adet tarihine göre 5+4 haftalık hamileyim dün doktora gittim keseyi bebeği gördük kalp atışı bile var ama zayıf dedi ya çok erken oldugu için yada düşük olacak dedi. 5+3 kalp atışı beklemeyiZ dedi tabi içime şüphe düştü şu ilk zamanların stresi beni öldürüyor. Bu arada 2 yaşında kızım var ve 4 ay öncede bi düşük yaşadım.İlk kızımda bu haftalarda bebeği bile görmemiştik adetten hemen sonra kaldım sanırım erken döllenme oldu. varmı böyle bir durum yaşayan aranızda bu arada Allahım isteyen herkese hayırlısıyla bu güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin.