Humameryem Arkadaşlar 6haftalikken çok az kanama geçirdim.durdu hmn.doktora gittk ultrasonda bebeğimi ve kalp atışını da duyduk.2hafta oldu.kontrolede gidemiyorum virüsten ötürü.bu şekilde olup bebeğine bişey olmayan var mi.kalbi durdu diye çok korkuyorum.
Merbe61 Humameryem bende yaşadım aynı senin haftanda on gün kadar sürdü sonra gecrı simri 23 hagtalihim yine başladı dinleniyorum yatiyorun bebeğim de çok şükür iyi rahımde bende iyiyim ama bazı vufutlarda olabiliyormuş şans işte ne dıyım korkma sende dinlen yat bişey olmuyor