Merhaba Ben bir beden büyük almıştım. 2 tane hamile kotu almıştım. Şimdi biraz dar gelmeye başladı tabi🤭 İnt.den alacaksanız değişim olabiliyor.Ben daha da önceden deneyerek almıştım. Hamile taytıda çok rahat oluyor. Bence hamile taytı da alın mutlaka