Canım benim seni çok iyi anlıyorum :)
ben de gittiğimde duyamadık 2 hafta sonra gel dedi bana o iki hafta o kadar zor geçti ki acaba duyabilicek miyiz acaba şöyle acaba böyle
sonra her önüne gelen beni strese soktu yok duymanız gerekiyodu falan diye ama 8 haftalıkken gittiğimizde hem kalp atışını duyduk hem bebeği gördük Elhamdülillah o yüzden stres yapma şuan erken