33 haftalik hamileyim şuan hastaneden geldim ve cok üzgünüm.Bebegimin suyu azmis ve bacaklari 4 hafta geriden geliyormuş.Oysaki her gittiğimde herseyisi normaldi neden boyle oldu anlamıyorum..İkili üçlü dörtlü ve detayli ultrason testlerim herseyisi normaldi.Nts bagladilar temiz cikti Bebek bacak boyu 28 haftayla uyumlu dedi varmi basina böyle birsey gelen😔😔😔cok uzgunum