Lina17 ilk denememde olmuştu transferden itibaren adet olma belirtilerimin aynısı vardı tutmuştu ama kaybetttim malesef bebek olusmadı keseden ileriye gidemedik suan 2. Denememi yaptım en bastan yani sonrasında dondurulmuşlarım tutmadı yine aynı belirtilerim var 10. Gündeyim 2 gün kaldı testime evde deniyorm üç gündür hiç bi şekilde çıkmadı 6. Gün kan testimde 2.80 cıkmıştı insallah yükselmiştir bazen tuttuguna işaret ediyor bu ağrılar insallah öyledir allah kucağını kucaklarımızı boş bırakmasın insallah kimseyi bu acıyla sınamasın🙏 Burayı okuyup 10. Gün testte çıkmayıp pozitif olan varsa banada yazarsa banada umut olur belki🙏