BuseSanamer Kızlar 6+2 günlügüz çok şükür 🙏 ne zaman acaba kalp atışını dinleyebiliriz çok sabırsızlanıyorum 🙈 kii 8 ay nasıl geciceekkk😏😏
Hulyarecep Canım bende 6+4 gördük kalp atışını ama doktorum daha çok küçük olduğu için 3. Ayda dinletirim dedi kalp atışını suanda zarar verebilir dedi İnşALLAH dinlemek nasip kısmet olur 🙏🙏