Doğuma 40 gün var dedi doktorum sancı falan çıkmadı hayırlısı bakalm 🙂🙂
Maşallah bizde o zamanları görürüz inşallah 🤲🏾
imrangulll amin canım dogursaydik bı hayrlsyla