Merhabalar anneler, pazar günü 32 haftalık doğum yaptım 1800 kilosu. İlk defa bugün gördüm o kdr minik ki aklım zaten ondaydı daha çok kaldı. Çok örnekleri var biliyorum daha erken yaşayanlar bile var ama korkuyorım. Bide gözlerine kdr şapkayı özellikle kapatmışlar neden acaba gözünde problem mi var sormayı akıl edemdim ağlamaktan sağlığı hakkında bilgi verirken doktorumuz gözünden hiç bahsetmedi. Ama doğduktan bir gün sonra fotosunu istemiştik o zmn da gözlerine kadr şapka vardı merek ettim 🤔