Minicikkiz merhaba daha önce 8 haftalıkken bir düşük, birkaç ay sonra da dış gebelik yaşadım. Şu an 6+4 hamileyim, kan pıhtılaşması sorunum olduğu için Oksapar kullanıyorum. İlk iğneyi sağlık ocağında yaptırdım ondan sonrakileri eşim yaptı, o olmadığı zamanlarda da kendim yapıyorum :)