ZeynepHamid Merhaba hanımlar pzt ve bugün nst’de yüksek sancılarım çıktı. Açılma 1 cm’de kaldı ama. Ben herhangi bir sancı hissetmiyorum. Doktor böyle bir duruma ikiz hamileliklerde rastladığını söyledi. Ve bebek 4 kiloyu geçmiş. Sezeryan olabilirsin. Cumayı bekleyelim dedi. 38 hafta yarın bitecek. Ben normal doğum çok istiyordum. Bu salgın zamanında hastaneye git gel beni çok gerdi. Benzer şeyler yaşayan oldu mu hiç acaba açılma için ne yapabilirim ne arttırır tavsiye bekliyorum 😐
kbracbc ZeynepHamid bende de nst de sancı çıktı ama sancı hissetmedim açılmada 1 cm ama benim tek gebelik 🤷🏼♀️
ZeynepHamid kbracbc benim de tek gebelik, doktor dedi ki genelde ikizlerde olur böyle. Çok strese girdim gerçekten artık 😐
HayallerimeDogru Bende ikiz annesiyim 32. Haftamda sancın var dendi bende sizin gibi hissetmiyordum açıklıkta 1 cm gibi bir şeydi yatış verildi istemedim çünkü sürekli bakıp alttan Doğumu hızlandıracaklardı belkide .2 gün ciğer geliştirici iğnelerimizi olduk daha sonra hastane değiştirdik .Şuan 36. Haftamızdayız her şeyimiz gayet normal kilolarımızda geçen hafta 2.600 ve 2.800 dü.İkizlerde fazla hareketten su çokluğundan sancı çıkması gayet normal dedi doktorum.
ZeynepHamid HayallerimeDogru Allah yardım etsin inşallah hepimize.. İnşallah zamanında ve sağlıkla gelir bebişleriniz 🥰 Ama benim ikiz değil tek. Doktor genelde ikizlerde böyle olur dedi. Ben de şu virüsten dolayı artık doğurup evden çıkmayalım istiyorum ama yarın gel öbür gün gel..
Burc91 Benimde nst de sanci cikti bugun , acilmamda 2 cm , haftasonuna kalmaz gibi en gec haftasonu dedi bakalim eger gelmezse pazartesi tekrar bakicaklar