Benim de tiroid bezim alındı ömür boyu ilaç kullanmak gerekiyor ve gebelikte her ay düzenli olarak kontrole gitmek gerekiyor tiroid problemi olanlar. Çünkü tiroid kontrol edilmezse bebekte gelişme geriliği ve beyinde hasar olabiliyor. İhmal edilecek birşey değil çok önemli her ay kontrole gidin.