Mavis61 Kızlar bende kan uyuşmazlığı var test yaptırdım negatif çıkmıştı doktorum iğne yazdı 28inci haftanda vurul bunu dedi şimdi haftamdayım bu iğneyi her yer yapar mı sağlık ocağı falan bilgisi olan söyleyebilir mi?
gulbahar88 Mavis61 hastane yapıyor. Ignesi eczanelerde yok. Eczacılar birliğinden alıyorsun. Hastanenin acilinde yaptırıyorsun
Ebe4343 Mavis61 reçetesi varsa acilde de aile hekimliğinde de özelde de yapılır reçeten yoksa herhangi bir eczaneden reçeteni çıkart öyle git yoksa yapılmaz
Mavis61 gulbahar88 ama iğnesini aldım ben doktorum verdi dolaba koy haftan gelince yaptır demişti eczaneden aldık canım