Mavimelodisimsir Bu jelden sonra yürümek gerekiyor evet. Etkisini öyle gösteriyor. Ben hamileliğin başında yürüdüm epeyce ama sonra kanamam oldu. Yürümeyi bıraktım, bir süre sonra da o berbat jeli bıraktım. İğneyi falan tercih ettim. Nefret ettim o jelden. Birikintilerinden… hatırlamak dahi istemiyorum 😣