Rumeysaaa canım ilk gün bile çok yatmadım açıkcası gündüz geldm eve akşama kadar yattım akşamdan sonra evde ilaçlarımı felan almaya su içmeye vcye kalktım yani kalkmadım değil diğer günlerde alışverişe gittim 😂 açıkcası ben çok yatanlardan değilim😁😁 yiyecek olarakta hergün kabak çekirdeği yedim, fındık ceviz yedim, ilaçlarımı hiç aksatmadım ve bol su içtim😍 sonra duamı ettim hep karnımı sevdim rabbimde verdi çok şükür🥰 İnşallah senin bebişinde sana sımsıkı tutunur 😇🙏🏻