Bendede oluyor canım mide yukarı çıktıkça baskı uyguluyo ve malesef yanma ve ekşi su oluşuyo bana doktorum rennie dua şurup verdi ve yatarken onu kullanıyorum iyi geliyo bana reflü oluşuyo dedi doktorum doğuma kadar malesef yaşıcam sanırım 26 haftaya geldik şükür ama benim birazda olsa hafifledi şurupyan sonra canım doktoruna bi danış istersen