Muhabbat Adetimde gecikme tam olarak 8 gün oldu test yaptım pozitif çıktı 2cisi azda olsa görünüyor yani bugün adetim başladi hamile degilmiyim anamadim iki test yaptım ikiside pozitif çıktı
BegumIscanTunc Muhabbat canım ben ikinci gebeliğimi yaşadığımda regli olmuştum hatta doktoruma bile söylediğimde çok şaşırıp üstüne görmüşsün dedi ama tabi sağlıklı gebelik değildi dış gebelik yaşadım 3 ay korunmanın sonunda dün hamile olduğumu test yaparak öğrendim ☺️☺️☺️
Muhabbat Happybsrn bu sabah ultrasona gittim şimdilik bir şey yok dedi 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi
Happybsrn Muhabbat inşallah sağlıklı olur size tutunur yani kanama görmemiş ultrason da iyi bi durum galiba
nlycltk Aynen kimyasal olabilir benimde öle oldu ve düşürdüm şuan gene aynısını yaşıyorum ve gene kimyasal gebelik olcak gibi dikkat et yorma kendini bol bol uzan dinlen
nlycltk Happybsrn şubatta geçirdim tekrar hamile kaldım şuan düşük günden kanamamdan itibaren 5 haftalık Ama 3 4 gündür lekelenme yaşıyorum galiba Buda kimyasal gebelik olcak
nlycltk Happybsrn yok gitmedim şubatta kimyasal yaşayınca bunda beklemek istedim telde görüştük hapa devam et dedi onu kullanıyorum malum durumlardan gidemedik bide daha 5 haftalık düşük yaptım zamandan ama yarın veya cuma giderim riske atmak da istemiyorum
Muhabbat Happybsrn amin canm inşallah ama bazılarında hamile olursada adet oluyormuş inşallah öyledir benim hala 4 haftalık bile değil sayıma göre ama teste pozitif çıktı yanılma olabilirmi teste anamadimki
Happybsrn nlycltk yo benim 6 Şubat’ta leke oldu 13üne kdar sonra kanamaya dönüştü bu ay da adetim gecikti şuan adet oluyorum