Sevdakayaaa Kızlar doktorum down sendromlu olma ihtimali var dedi değer yüksek dedi. Başına gelipde normal doğuran var mı😣
DilekBodurr Sevdakayaaa mesela bende de ense normal burun normal. Kalbinde parlaklık böbrekte büyüme çıktı down olabilir bi ihtimal dedi. Her şeyde böyle yapıyorlar anlayacağın.
Aaslii Ense kalınlığı ve ekojenik bağırsak var denildi nift testi yaptırmıştım düşük risk çıktı o halde beni korkuttu doktorlar şükürler olsun sapasağlam kızım sen içini rahat tut kötü düşünme doktorlar abartıyorlar korkutuyorlar sürekli