ZZeynep3
Songulkls27
Busradonmezus
ben 160 eşim de benden az uzun.
hiç anlamıyorum nasıl hesaplandığını,
son adet tarihime göre 36+5 haftalıklığım bugün.
çok kilolu bi bebek olmıcak dedi
diğer evladımda öyleydi 2840 doğmuştı, doğumdan hemen sonra toplandı, şuan 3 yaşında, yaşıtlarından önde gelişimi diyebilirim.
boyuda gayet iyi.
ama şuanki hamileliğimde
kilosunu takmıyorum yine ama boyu çok mu geriden?
bu bi hastalık değil dimi:(
nasıl hesaplanıyo yani şuan kaç cm?
bilginiz varsa yaAbilirmisiniz kızlar
şimdiden çok teşekkr ediyorum size