AdelAydin Hahhsueoe iki hafta sonrasına randevum var inşaallah gireceğim sonra hastane olayını olabildiğince ertelerim
nesli-34 Marryy valla demin hastaneyi aradim sekreter biz yonlendirme yapamiyorum gelen geliyor diyor onleminizi alin ona gore gelin dedi bu ne ya buda bizim sansimiz yemin ederim
Marryy nesli-34 canım hiçbir hastane birşey yapmıyor doğru söylemiş sekreter önlemini alıp gitmen gerekiyor bende özele gidiyorum sözde hiçbir önlem birşey yok kendim önlemimi alarak gidiyorum 🤷🏻♀️
nesli-34 1994ozg ozele gitmeyi dusundum fakat oralar daha kotu dediler bide ben sehir disinda yasiyorum ailemde yok yanimda bana bi akil versin kaldim boyle ortada
1994ozg nesli-34 hayır cnm devletler kötü durumda ben daha dün gittim özele hastanem biraz küçük o yuzden insan bile yoktu akşam gittik özellikle sizde öyle yapabilirsiniz
[silindi] nesli-34 benimde nisan 6 ikili tarama testi yapılacak bende devlete gidiyroum mecburen gidicem bebde 11+5 haftalık hamileyim