Kızlar selam 40. Haftnın ıcındeyım kızım gelmıyor doktor ptesiye kadar bekleyelım gelmez ise sabahtan yatışını yapıp suniyle dogumu başlatırız dedi cok korkuyorum hiç açılmam yok rahımde yumuşama bıle yok ama sancım ve agrılarım var dua edınde bıraz acılmayla bari yatış yapabıleyım benım gıbı olanlar var mıdır ?