Kızlar merhaba 15 gün sonra detaylı ultrasyona gireceğim kadın doğumda kontrol olduktan sonra bana perinatoloji için kaydınızı oluşturduk. 182 den randevu alabilirsin dedi. Bende Üsküdar eğitim araştırma perinatoji (yüksek riskli gebelik fetal tıp bebekte görünen anormallikler tespit tarama) açıklaması bu olan bölümünden aldım doğru mu sizce