Kızlar merhaba 30+3 günlük hamileyim üç gündür falan fena şekilde sağ boyun kısmım nefes alırken sancı acı giriyodu her şeyi denedim geçmedi, doktoru aradık sorduk parol önerdi sadece🤦♀️😭 ama dün akşamdan beri sol tarafım göğsümün altına sancı giriyo sanırım stresten ama çok korkuyorum, eşimde acile gidelim diyo. Napmam gerekiyor ya çok canım yanıyo😒 bu boynum bir türlü geçmedi