Aynen normalmiş guyaa😐 Ben bir de 22. haftaya girdim daha yeni doğuma da çok var ne yapacağım bilmiyorum çok takıntılıyım bir de cilt konularında. Güneş de tetikledi galiba dışarı çıkmıştım güneş kremi sürmeden benim ki ondan oldu galiba tek umudum doğumdan sonra geçmesi artık.