Selam kızlar benim ilk gebeliğimde suyumun fazla olduğunu söylemişti doktor. Gelişimi gayet iyiydi. 45 kilo ile doğum yaptım 3.600 kg ve 52 cm. Doğdu. 39+2de doğuma alındım bu yüzden. Detaylı taramaya girmedim çünkü ne gelirse Rabbimdendir. Psikolojimi bozmak istemedim ki zaten çoğunluk hep down sendorumu diyorlarmış bu da insanı strese sokar ister istemez. Ama çok şükür kızım da bir sorun yoktu olmadı da. Bu durumu yaşayanlar var mı?