Özelse çok telaş yapmayın devlet zaten randevuları iptal ediyor diye biliyorum bir çok kişi öyle post açmıştı. Benim hastanemde 7 tane var diye biliyorum risk olsa Allah korusun bütün çalışanlar olur zaten. Orda çalışan kişi 7 tane olduğunu en üst katta olduğunu ve güvenli olduğunu söyledi. Zaten girişte ateş ölçüp dezenfekte ediyorsunuz elinizi. Çıkışta tekrar yapın eve gelince üstünüzdekileri balkona asın ve elinizi yüzünüzü yıkayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz. 11 haftalığım pazartesi gittim kısmetse bu pazartesi tekrar çağırdı doktorum cinsiyet için. Özellikle ilk haftalarda doktora kesinlikle gidilmeli. Zaten doktorlar yeni gebeliklerde gidilmesini öneriyor