Gzmsydr [silindi] he o zaman normal süre canım iki üç dk sürüyor zaten muane ense kalınlığına bakılıyor bide kan veriyosun bi haftaya çıkıyor zaten ben olsam yine yaptirirdim kendin bilirsin tabi yaprirmayanda cok fazla
[silindi] Gzmsydr yaptiricam ya aklimda kalmasin 🥰 sadece virüs tek korkum yoksa simdiye bebegime alisverise bile cikmistim😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Gzmsydr [silindi] ole tabi bende haftasonu gittim en erken saatte kadın doğum kısmi bombostu gerçi ben özele gittim ama olsun erken saatte git dokunma etme tedbirini al bisey olmaz inşallah 👍
sedabl Benim de 20 nisanda gitmeyi düşünmuyorum Çünkü hastaneler çok tehlikeli ve de o testin sonucunda bişey çıksa sadece anne baba doğumdan önce haberi olsun diye yapılıyor o kadar yani gereksiz hastaneye gidip riske atmaya değmez
cokkasmabeabi qusel burun kemiği var ense kalınlığı da iyiyse down sendromu riski azalıyor. Kan testi sadece ihtimali soyluyor. Yüksek çıkarsa bile kesinliği yok. Boşuna yipratiyor.