Sena09 Esrayy Aynı şeyleri 2-3 gündür yaşıyorum canım ben giderek artacak doğum sancısı olacak demek ki🤔 Her ağrı da hıh geliyo demekten yoruldum artık 🤗
Sena09 Wonderanne Benim başımdan neler geçti bi bilsen. Önemli olan moralini yüksek tutmak. İçini ferah tut. Ben hiç canımı sıkmadım. Sağ salim kucağına al inşallah🌸
Wonderanne Sena09 benimde gebelik zehirlenmesi riskim var o yüzden açıkçası korkum var yoksa iyiyim çok şükür Allah sağ salim kucağımıza almsyi nasip etsin inşaAllah
Kuzucugunannesi mervik21 canm bnm az geldi öğlen iste sumuksu sari idi daha da gelmedi ilk oldugu icin pek anlamıyoruz
HOB Sena09 bende 39+2 yim bugün benim akıntımda aynen söylediğiniz gibiydi sarı yoğun sümüksü şekilde bende emin olamadım nişan mıdır diye
Sena09 Canan_gun55_ Allah analı babalı büyütsün, uzun ömürler versin canım. Müsait olduğunda hikayeni bekliyoruz 🤗🤗🌸