Merhaba sevgili anneler.
İlk kizimda huggies kullanıp inanılmaz memnun kalmıştım fakat artık Türkiye’den çekilmiş😔
İlk başta sleepy düşündüm fakat çevremdeki en az 5kisi sızdırma probleminden dolayı hiç memnun kalmadığını söyledi.
Molfix pure and soft veya Prima premium care dusunuyorum. Bu ikisinden birini kullanan var mı acaba? hangisinden memnunsunuz?
Birde 1 numara olarak kaç adet bez almalıyım acaba?