Ysssm ben 4. Aydan beri kullanıyorum. Kalçam ağırıyor dedim magnezyum, her hafta balık yemiyorum hatta balıktan nefret geldi dedim balık yağı, tiroidim var buna bağlı olarak da multivitamin verdi aynı zamanda tiroid de kullanıyorum onu genel cerrahi verdi. Kan ilacını 28 de başladım ama 24 den başlatıyormuş doktorum orda bi yanlış anlaşılma olmuştu. D vitamini de aynı şekilde. Sadece kan ilacımı geç başladım diğerleri erken ama benim şikayetlerime göre yazdı yani onları illa o zamandan her doktor vermiyor. Siz şikayetinizi söyleyin bence başka sorunlar çıkmasın. Bu arada kan değerlerim gayet iyi benim eksik diye vermedi. Artık yetersiz gelecek diye yazdı. D vitamini, kan ve magnezyum önemli. Balık direk bebeğe etki ediyormu net bi bilgi yok dedi ama zararı olmaz dedi ben evvelden de kullanırdım ara ara.