Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. 4 gündür ara ara sol kasığımdan belime doğru sanki bıçak saplanır cinste sancı giriyor. Hareket etmezsem yatar dinlenirsem ayaklarıma da suçla su torbası koyuyorum biraz rahatlatıyor ve sonra geçiyor. 4 gündür bu her gün bir veya iki kere olmaya başladı böyle sıkıntı yaşayan var mı?