Merhaba kızlar ben 8+5 teyim, kan tahlili sadece ilk ogrendigim gun acilde yaptirmistim ve bir daha da yaptiramadim virus nedeniyle yapmadi doktorum. İdrar tahlili yapmistim acilde enfeksiyon cikmisti acil doktoru hamilelerin kullanabilecegi antibiyotik, suya atilan sase ve parol verdi ama ben kadim dogumcuya gitmeden icmek istemedim en son cuma gunu gunu ozele gittim doktoruma sordum boyle boyle enfeksiyon ilac verdiler ama korktum icmedim dedim, doktorumda bana eger agrin bir sikayetin varsa idrarda ic ama agrin yoksa icme enfeksiyon bebege zarari olmaz dedi (tedirgin oldum) sizde normal mi boyle demesi? Bol su icin gecer diyolar ama ben mide bulantisi yuzunden bir sise suyu bile zor iciyorum gun icinde. Ne yapmaliyim?