Tugba111 Bu testi dün akşam yapmıştım bugün böyle olmuş adet tarihime de daha var ama daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
Tugba111 Tugba111 [url=https://hizliresim.com/o74cwV][img]https://i.hizliresim.com/o74cwV.jpg[/img][/url]
Nuriay Tugba111 ya bu kendi çizgisinie benziyor 1 2 kiz yeni boyle cikti ama hamile degiller testlerde problem var qaliba 😞 sen in se Allah hamilesinidir
Mavi87 Tugba111 renkli hafif pembiş olsaydı evet diyebilirdim. Testte renksiz ve özellikle sonradan çıkan yanıltıyor. Çok fazla yanıldım bu şekilde 😔
Sevdiss_17 Tugba111 bekleyip cikanlar dogru cikmiyor kuzum ben cok yasadim bekleyip cikanlari ama hemen ciksaydi hamilesim derdim
Tugba111 Sevdiss_17 ben de katılıyorum sana. Ama insan doğal olarak bi düşünüyor tabi adetim geçince yapacağım zaten tekrar testte