Esratokatt Kizlar biz 40 haftsmizi doldurduk ama hala paşamin gelesi yok sizde de benim gibi olan var mi ? Suni sanci verilmesinden korkuyorum bide kilomuz 3900 😊
DefneDuru Esratokatt 40+0 🙈 benimw prenses inatçı çıktı ne bi sancı ne bi açıklık var 🙁 40+5 kadar belirtiriz dedi doktor gelmezse yatis ama suni sancidan hele ki açıklık yokken daha daha çok korkuyorum 🙁(((
BayramzlemFirat Esratokatt bende 39+4 üm dün muayne oldum rahimde yumuşama varmış her an gelebilir dedi bakalım yarın yine kontrol var😊 ama muayneden korkuyorum😵
cimennbayann Esratokatt çoook çok aylar boyunca herşeyine sabırla dayanıyorsun ama bebeğin gelmesini beklemek son zamanlar çok zor gerçekten canım 2 haftadır ağlıyorum dua ediyorum ben
Esratokatt DefneDuru DefneDuru benimde en buyuk korkum suni sanciyi cekip sonradan sezaryan olmak😓 yarin doktora gidicem bakalim ne dicek insallah yarina kadar sancim gelir🙏
DefneDuru Esratokatt Benimde yarın kontrol var canim çok bunaldim bazen keşke yarın yatis verin desem diyorum ama korkuyorum da ışte
BayramzlemFirat Esratokatt inşaAllah canım benimde sancım hala yok belirtide bende onu bekliyorum inşaAllah hepimiz suni almadan kendi sancımızla su gibi doğururuz🙏😊