Annem-22 normal doğum yaptım. Sancı kısmının her anında yanındaydı en büyük destekçimdi👍🏻 Doğum anında girmek istemedi. Bebek doğduktan sonra fotoğraf çekimimiz vardı gidip alıp geldiler eşimi. O an benim daha dikiş işi vardı. Eşim beni görünce fenalaştı kireç gibi oldu yüzü Tekrar dışarı aldılar.. meğerse çok fazla kan varmış🥴 alt kısmı görmicek şekilde Yanınızda durup elinizi tutmanızda sakınca yok bence, tabi normal doğumsa.