Benimde adetimde düzensizlik var hamile kalmaya çalışıyorum takip ettiğim bir doktorun g-besin önerdiğini görüp aldım 2 aydır kullanıyorum adetimi düzene soktu hiç beklemiyodum ama içindeki besinler ve benimde yediğime içtiğime dikkat etmemden sonra çok faydasını gördüm bu sorunu olan herkese öneririm