Eda1231 sakın üzülmeyin 30. Haftada ben de sizin gibiydim su an 35. Haftadayız ilaçlar serumlar iğneler kullandık . (Bebeğin ciğerleri için , erken doğumu engellemek için vs vs ) Eğer kafanıza takarsanız stres bebeğinizi de sizi de olumsuz etkileyecektir . Sabahları yumurtanızı mutlaka yiyin , kaşar peynir , ceviz, muz , maden suyu , yeterli miktarda et , sebze bunları tüketin . şu an çok şükür bebeğim 3200 kg . 2 gün sonra da ilaçları bırakacağız .Sonrasında her an doğum olabilir dedi doktorum . Telaşe etmeyin kendinize ve bebeğinize dikkat edin yemek konusunda da bir yemeği normalinde 20 dk yapıyorsanız 2 saatte dinleme dinlene yapın . Bu süreçte psikolojiniz çok önemli . Umarım her şey sizin için güzel olur .