Tecrübeli arkadaşlar sezeryan olunca sütü hemen gelmeyen anneler bebeklerinize ne yaptınız direk biberonla mama vermekten başka farklı bi şekil deneyen yada araştıran var mı. İlk bebeğimde çok sıkıntı yaşadım emzirme konusunda tekrar sorun yaşamak istemiyorum