Ova Kızlar 14+4 hamileyim bebişi nasıl hissedeceğiz malum daha hissedemiyoruz ve doktora da gidemiyoruz ne yapmamız lazım🤔tedirgin oluyorum bazen doktora gidemediğim için
Anne1234 Ova bende 14+2 yim daha bişey hissetmedim cinsiyetini çok merak ediyorum🙈 Birde inanılmaz derecede ishalle uğraşıyorum ilaçlardan dolayı
Ova Bogurtlen hissedebiliyorsan ne mutlu sana valla benim göbeğim çok hafif çıkmasına rağmen ben gaz sorunu yasıyorum bi kaç gündür hayatımda yaşamadığım bişi ama hissedemiyorum 😄
Ova Anne1234 ayyy ishal olsun ya🙈kabızlıktan iyidir inan ki.. bana iki defa cinsiyet tahmininde bulunuldu merakla beklıyorum bi sonraki doktora gittiğim zamanı🙃ama ne zaman nasıl gideceğim hiç bilmiyorum şu sıkıntılı süreçte 🤔