22 haftalık gebeyim. Hep sola yattığım için sol alt karın kısmı çok ağrıyordu sanki içeriden damarlarımı biri çekiyor gibi ama uzanınca geçiyordu meğer başı orada olduğu için baskı yapıyormuş şimdi sağ tarafa yatmam gerekiyor en azından tamamen orada kalmasın diye