aytii Angelada benim tiroid değerlerim normal ama yemeği yarıda bırakmama sebep oluyor bazen ateş basması çarpıntı nefes alamama vs. Gebelik şekeri var bende de acaba ondan mi diye düşünüp hemen şekerimi ölçtüm 2 kez o da normal cıktı
Mrscan Angelada benimde oluyordu doktora sordum cok ac kalıp birden yeyince oluyordur dedi dikkat ettim gerçekten bianda yemekten oluyormuş az ama şık sık yeyin açılma hissi olmasin
Angelada aytii şeker nornal tiroid 5 bide yağlı yemek yerken oluyor mesela etli yemekte de oluyor doktor beni dahiliye ye yönlendirdi. Ayrica kolesterol hamile olmadan 218 di acaba kolesterol yüzünden mi