Gulay_58 Çok canım çekiyo midemi de rahatlatıyor hiç bi ilaç da kullanmıyorum yesem sakıncası var mı?? Yardım
Tlaynz12 Gulay_58 canım bende yedim ama sakin tümü yeme tansiyonun düşüyor dayanamayıp 1 tane tüm yemiştim 🤣
Babygungor Ben çok severim ve hamileliğimin başından beri yiyorum 39 haftalık oldu çok şükür bi problem olmadı 🙏🏻
Tlaynz12 Gulay_58 afiyet olsun canım insanın canı çekince yiyor valla bende yedm öyle sonra başımdan duramadım 🤣 dikkat et sende