Gizem3410 Kızlar sorum size 🥺 sabah 5 te adet sancısı gibi sancım başladi 6 ya kadar geçer die bekledim geçmedi uyumusum 7 bucukta bidaha uyandım sancıyla hala devam ediyor su içtim wc ye girdim yattim dalmısım 8 bucukta kalktim hala aynı daha da şiddetlenmiş suyum filn gelmedi geri yattim yalanci sanci die şimdi uyandım hala geçmemiş belim ağrıyor ve kasıklarim yürüyünce azalıyor oturduğum yerde daha cok artıyor 1.5 2 cm açıklığım vardi pazartesi günü doktorum cuma çağırmıştı napmaliyim sizce doktoruma yazdim az önce henuz görmedi ama suyun gelmediği sürece sorun yok demişti pazartesi günü 🙄🙄 bebekte karnımda toplanıyo bi tarafta kasılıyor
Rabianurr Gizem3410 Kaç haftalıksın canım suyun vs gelmediyse gitme bence hastanede de bekleyecekler ha diyince doğum olmuyor suni sancı çekmektense kendi sancini çek ama yinede sen bilirsin böyle bi durumda kendin nasıl istiyorsan öyle yap zan altında da kalmak istemem 🙈😊 bende 37+3 1 cm açıklık var bebeğin suyuda azmış cuma tekrar çağırdı ben böyle bi durumda olsaydım giderdim çünkü suyu az olduğu için
ozgeya Gizem3410 Su gelmeden de doğumunuz başlayabilir.Ben bu şekilde doğum yaptım.Ne suyum ne de nişanım gelmedi.Sancım başladı.öncesinde de açıklığınız varsa muhtemelen doğum sancılarınız başlamış olabilir.Bence doktorunuzu arayın,o duruma göre sizi yönlendirir.
yagmur180 Bende sizinle aynı durumdayım pazartesi günü gittim 1,5 cm açıklığım vardı muayenden sonra hafif lekenlenmeler başladı çok hafif de adet sancısı gibi ağrılarım oluyor kendi ağrılarım başlayınca doktora gitmek istiyorum suni sancı almak istemiyorum 😕